Saturday, June 25, 2011

best nyer modul 4

semalam aku rase sonok sangat..walaupon aku rase penat..siku luka2...kaki krem..tapi aku rasa sonok sangat..dapat jadi leader walaupon kene kutuk...memang pengalaman yang x boleh dilupekan..main ngan selut..kene nyalakan api.....masuk kolam...menyanyi..menari..(best part)..dekorate costume...memang terbaik la...walaupon kalah..nombor last..tapi menang 2 hadiah..1 hadiah saguhati..1 lg hadiah costume terbaik...dapat buat aktiviti yang mencabar,..tu yang paling aku suka...pastu..balik2 terus tido..sampai kul 6...3 jam aku tido..serius mase tu mate memeng x le bukak,..tu pon terbangun sebab pk esok air x da..pi la basuh baju..malam tu sangat gatal 1 badan...mandi 3 kali...pon still gatal gak...then housemate ajak pi mandi kolam air panas kat baling...malam tu gak kami pegi..lagi la terbaik..puas mandi..gatal pon da kurang..pagi ahad kui 11.15 baru kami sampai umah..so tu je yang aku nak kongsi...len kali aku pos lg baik punyer...

No comments:

Post a Comment