Tuesday, March 20, 2012

chelsea vs man city















huhh..xsabarnye nak tgk..penentu mase dpn ni..dapat gi champions league or x...tapi aku xtaw nak tgk kat mane,,dah la tgh2 malam..memandangkan umah xde astro..aku tgh pikiaq kat kedai mamak mane yg ramai peminat the blues,,haha..sonok sket nak sorak kalo score goal..chelsea bole turunkan kesebelasan utama malam ni pasal xde yang injured serius,..harap2 john terry dapat dimasukkan semula..hehehe...sambil aku harap arsenal kecundang di lotfus road menentang QPR...n berharap...chelsea dapat teruskan rentak kemenangan setelah 3 kemenangan berturut2...termasuk kemenangan menentang napoli..4-1..

memg banyak yang perlu dibuat di matteo tuk kembalikan chelsea di kedudukan 4 terbaik liga,,n aku setuju sangat kalau di matteo jadi pengurus kekal..aku rase dye pon suke...

No comments:

Post a Comment