Sunday, March 25, 2012

untungla free...


sonok gak beli belah bende free..sampai tak tau nak beli ape...last-last novel jugak yang aku beli..padehal bukan aku bace novel pon...kakak aku yang bace...hahaha..beli buku tuk adik-adik..banyak la jugak...aku rase daripada rm200 tu..cume RM60 je aku beli barang aku...3 buah novel tuk kakak aku...lebih kurang RM60 ringgit jugak..selebihnye buku pmr ngan spm..lagi terbaik sebab aku ade kad keahlian kedai buku popular,,..memg membeli belah kat situ la..seingat aku...aku beli barang RM236.80 je..aku kene bayar seringgit...terbaik tak...yang paling klakar skali..mase kau pegi tu..penuh giler kedai buku tu..bukan takat tergesel2...pegang-pegang pon depa wat dek je,,.ngan ramai student u nyer...cun melecun...seb baik iman kuat..kalau tak kompem ade yang kene ngorat kat situ...pastu boleh plak buku "habis dijual"..memg kene borong buku la popular pasni...hahah...ni baru aku cite aku ade rm200 je kupon...kalau yang berpuluh cam kat gambar ni...aku tak tau la ape yang dye borong...

No comments:

Post a Comment